tirsdag 27. juni 2017

Hjemme

Jeg er hjemme. På en helt annen plass enn før. Det er rart og ikke helt virkelig ennå. Alt må pakkes ut av bilen og jeg må kvikne litt mer til.

Siste uken har vært intens. Og veldig mange ting var siste gangen.  Siste gangen jeg hadde elevene mine, siste sommerlunsj på jobben. Siste natt i sengen hjemme, siste natt før jeg bor helt uten min yngste frøken fryd.

Innimellom der har min aller beste venninne giftet seg og jeg har vært forlover. For et bryllup! Følelsene satt løst og tårene spratt ut i tide og utide. Noe så vakkert. Når så nært og ekte. Både bruden og jeg har egentlig bare lyst å gjøre det en gang til. Med en gang!

Brudeparet med forlovere 💚

Det er ikke så lett å forlate sin beste venninne.
Vi har lovet hverandre venninnetroskap og har allerede flere møter avtalt. Tradisjoner har vi i fleng, så dette går nok bra! 

Ikke så lett å dra fra avleggeren mine, den eneste byen jeg har bodd i eller leiligheten min heller. Heldigvis er ikke Bærum så langt unna og heldigvis flytter jeg fordi jeg ønsker det.

Nå gjenstår det å se hvordan samboertilværelsen blir. Heldigvis skal jeg bo sammen med verdens fineste mann, så det går nok bra det også.

I can do this! 




4 kommentarer:

  1. Sterk kost for tante Daffa

    SvarSlett
  2. Dette klarer du og dette vil bli kjempe bra ! Vi heier på deg og lover å dra deg ut på Lunch Kaffe middag så fort vi er i nærheten :)
    Masse lykke til fra oss to i Bergen
    Nyt sommeren og Nyt livet det har du ærlig fortjent :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! 😍 Jeg har ikke fått med meg denne kommentaren før nå 🤤 Håper dere har kost dere i Stockholm 🐸💚

      Slett
    2. Tusen takk! 😍 Jeg har ikke fått med meg denne kommentaren før nå 🤤 Håper dere har kost dere i Stockholm 🐸💚

      Slett