søndag 24. april 2011

Påskeferie og lamme lår.

Det er kjekt med påskeferie. Den er akkurat så lang at man kan fylle den med masse forskjellige ting, uten at det blir stress. Jeg har nytt late dager alene i heimen og sovet til klokken ca tusen nesten hver dag. Jeg har vært på turer, konsert, skrubbet altan, vasket hus, fjast og tilbragt tid med broderen som jeg ikke ser SÅ ofte. Hytten har jeg hoppet over. Bilen min er allergisk mot motorveier og ønsker ikke ta slike turer på sine siste dager. Man SKAL ta hensyn til slitne gamle frøkner har jeg funnet ut. Derfor ble det bypåske i år. Bypåske er HELT strålende.

Påsketur på fjellet. Gode venner, sprudlevann og fint vær. 
Turen gikk fra Ytre Arna til Fløyen og anbefales!


Ferien er ennå ikke over. 
I dag er det lammelår, rødvin og godt selskap.
Hurra! Jeg gleder meg!

2 kommentarer:

  1. Var det godt? Hadde han vært flink?

    SvarSlett
  2. Ja, det var helt fantastisk! Beste middagen jeg har spist på leeeenge, rett og slett. Så han får pluss og meget bra i boken.

    SvarSlett