torsdag 8. november 2012

Ryddevegring

Jeg lider av voldsom ryddevegring. Bare jeg tenker på det- blir jeg faktisk svimmel. Jeg har som mål i dag at alt skal bli ryddig og at jeg skal våkne i morgen til en hyggelig dag med verdens beste samvittighet. Problemet er at jeg ikke helt vet om jeg kan legge meg.

Siden halv fem har jeg tenkt på alt jeg skal rydde. Tingene i gangen. DE skal jeg fjerne. Kjøkkenet skal vaskes og det skal jammen masse av de millioner andre rommene jeg har i denne gigantiske leiligheten også. Klærne skal vaskes og henges opp. Det betyr at jeg må brette de andre haugene med klær som allerede ER tørre. I hodet mitt er det sånn at jeg ikke har klær. Jeg tenker at akkurat det må jeg revurdere kraftig. Her er det klær overalt!

Jeg vet at jeg bare må begynne. Samtidig ER det viktig å holde seg oppdatert på nyheter rundt i verden- slå yngste datteren på ipadspill og lage middag som selvsagt produserer masse oppvask.

Vaskemaskinen er satt på. Den er det. Det er da en begynnelse?


Jeg ønsker meg inderlig ryddemotivasjon til jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar