tirsdag 26. februar 2013

Fantastisk!

Noen dager er bedre enn andre.

I går viste dagen det absolutt beste av seg selv.

Jeg var alvorlig nervøs på veien til Eikedalen Skisenter. Det var ikke gått mindre enn 24 år siden sist jeg stod på nedoverski. Da vi var fremme var jeg rett og slett kvalm. Likevel visste jeg at dette skulle jeg klare. Jeg VIL stå på ski og da må man nesten bare gjøre det. Selv om man er redd.  Dessuten hadde jeg to hele lektorer som kunne passe meg. De ble enige om å bytte på å ha meg. Følte meg litt som et lite barn og DA passet det fint at første stoppet var barnetrekket!

Jeg ble varsomt plassert i barnebakken. Uten staver. I grunnen fornøyd med at jeg klarte å stå oppreist. Tempoet var ikke akkurat veldig hurtig. Heldigvis var vi der så tidlig at jeg slapp å velte masse barn i opplæringsrundene. Faktisk veltet jeg bare meg selv!

Etter en time med testing fant lektorene ut at jeg var klar for flere utfordringer. Heisen som jeg hadde kvidd meg til var noe av det kjekkeste av alt. Jeg bare nøt utsikten, pustet den friskeste luften lang ned i lungene og følte meg meget levende. Fantastisk!

 

Jeg hadde ALDRI trodd jeg skulle stå på denne toppen. 
Jeg trodde i alle fall ikke at jeg skulle synes det var kjempegøy å kjøre ned.


Jeg kan ikke huske sist jeg var SÅ glad! Lykkelig fra innerst til ytterst! 
Å gjøre ting man egentlig ikke tør kan anbefales veldig! 

 

Takk for tålmodighet og motivasjon!

 Takk for utfordring og strålende initiativ!
Jeg er LETT med en annen gang!


3 kommentarer:

  1. Jeg bøyer meg i støvet.. Og her er det mye av det!!!
    Christina Nesten- Svindal! You go girl;)

    SvarSlett
  2. Tøft av deg. Men en går jo litt ut av sitt gode skinn med ferie og sol samtidig. Vel, påanigjen.

    SvarSlett
  3. Takk for selskapet! Det var en fantastisk dag. Hilsen en av de hele lektorene.

    SvarSlett