torsdag 9. oktober 2014

Nyklekket knott

I dag fikk jeg hilse på det helt nye sleksmedlemmet. Han var blitt nesten tre døgn og hadde allerede vært hjemme i to av dem. En kjempebegeistret storebror møtte meg i døren. Han gispet da han så meg og i dette tilfellet er altså det et positivt tegn. At jeg hadde meg en storebrorgave til ham falt også i god jord hos gutten som plutselig ble veldig stor sammenlignet med lillebroren som endelig har kommet.

Det er noe helt spesielt når man møter slike nye mennesker som man er knyttet tett til selv før de er kommet ut. Det kjennes som om alle cellene i hele kroppen blir myke og varme. Kjærligheten man føler er så fredelig og harmonisk. Jeg ble rent lykkelig. Krysser fingrene for at han blir like begeistret for meg som jeg er for ham!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar