søndag 24. desember 2023

24. desember: God jul! 🎄❤️🌟

En rolig start på julemorgenen med siste episode av Snøfall og en stille frokost for meg selv. Alt for å lade opp til selveste kvelden som starter om ikke så lenge.

Julebadet er gjennomført selv om det var omtrent 25 svaner som hadde bestemt seg for at det var deres strand i dag. Nesten litt fornærmet bestemte sjefen i svanegjengen seg for å dra med seg halve bølingen over på andre siden av sundet. Det gav oss akkurat nok plass til å løpe uti. Så det gjorde vi, løp ut i sjøen, utførte tidenes korteste bad og løp opp igjen. Denne juletradisjonen liker jeg!

Jeg ble plukket opp hjemme av min egen julenisse som måtte på oppdrag helt uten at han hadde på seg uniformen. En nabo hadde kjørt seg helt fast og bad desperat om hjelp. Hun måtte på jobb og bilen samarbeidet over hodet ikke med isen på bakken. Nissen hev seg rundt og fikk bilen på trygg asfalt. Ekte juleånd der, altså. 

Nå har han endelig fått på seg drakten, lusket litt rundt hushjørnet og laget ordentlig juleforventninger til yngste nevøen i huset. Resten ble ganske begeistret de også. 

Nå er det jul og jeg er ordentlig fornøyd med å ha klart å levere innhold bak alle lukene i årets kalender. Ønsker dere alle en fin julekveld og takk til alle som har lest i år! 

God jul! ❤️


Snikenisse i aksjon!


Ferdig julebadet!

Siste luke i øredobbkalenderen er en klar favoritt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar