fredag 6. september 2024

Fredagsglede på en fjelltopp



Jeg sitter på Kolsåstoppen og lytter. 

Her er en herlig blanding av alle slags lyder. Larmen fra trafikken langt borte, en skrikende tinnitus fordi jeg har gått for fort og fuglekvitter som er lyden jeg fokuserer på. Det og fluene som flyr rundt. Fluesumming er skikkelig sommerlyd og gir gode følelser selv om de kan være skikkelig irriterende og innpåslitne. Ene fløy oppi kaffekoppen min og avgikk med døden. Rip.

Jeg er lykkelig over at det er dager jeg kommer meg opp hit. Det er ikke så ofte, men det er. Det gir meg næring til drømmene om høyere fjell, lengre turer og et større liv enn det jeg lever nå. 

En liten pause i å føle meg helt begrenset. Ingen ille start på helgen det! 

God helg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar