torsdag 19. mai 2011

Fjelltur

I dag våknet jeg og fant ut at jeg like godt kunne gå på et fjell, først som sist. Fjelltur var hele tiden med på punkter for dagen som skulle gjennomføres, men jeg hadde tenkt at soving skulle prioriteres først. Ting blir ikke alltid som man tenker.

Etter å ha vridd meg i vånde i timer, fant jeg ut at jeg like godt kunne klatre på fjellet med den yngste avleggeren som tilfeldigvis skulle akkurat dette. Så det gjorde vi. Det blåste noe HELT sinnsykt på toppen. Så sinnsykt at det kilte i magen!




Vinden var en forfriskende opplevelse!




Kvikklunsj og kakao. 116 kroner! Huttetu!





Frøkenen tinte etterhvert. Helt til slutt kom faktisk smilet frem også!





Kakaoen VAR god selv om den kostet en formue. På veien ned igjen ønsket avleggeren seg fjellsko. Det tar jeg som et tegn på at hun blir med meg på fjellet igjen snart!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar