fredag 20. mai 2011

Helg!

Da jeg kom på jobb i dag måtte jeg gi fra meg gevinsten jeg hadde vunnet forrige fredag. Den hadde lagt i kjøleskapet og ventet på meg helt siden da. I morgen skulle den åpnes, men før den tid innså jeg at jeg hadde glemt å kjøpe NY flaske til lotteriet i dag og måtte resirkulere premien. SUKK. Altså ingen vin på meg i morgen, tenkte jeg.

Jeg skulle henge opp jakken min som viste seg å være LITE villig til akkurat dette. Den ramlet ned flere ganger og jeg kjente jeg ble ganske irritert. Jeg mumlet høyt for meg selv og lurte veldig på om det var SLIK denne dagen skulle behandle meg? Litt overrasket kjente jeg at magefølelsen min ikke var enig. Dagen skulle faktisk ikke være sånn mot meg. En litt vittig følelse, var det. Tre timer senere hadde jeg vunnet begge gevinstene på lotteriet OG blitt innkalt til intervju. Det vil jeg si må være en god fredag! Magefølelsen hadde rett!

Så da blir det muligens jobb og definitivt vin på denne frøkenen i nærmeste fremtid!

Hurra og god helg!


2 kommentarer:

  1. Der ser du! Livet går deg vel når du har Theo-innstilling.

    Hurra for jobbintervju!

    SvarSlett
  2. Theo ER forbildet mitt! Jeg er meget fornøyd med intevju! Hurra!

    SvarSlett