lørdag 4. desember 2021

4.desember: I dag er jeg i feil by!

I dag skulle jeg virkelig ønske jeg var i byen mellom de syv fjell. Den roper høyt på meg og lurer fryktelig på hvorfor jeg ikke kommer. I dag har nemlig min kunstneriske kusine åpnet utstilling på yndlingspuben min. Der er det samlet mange av mine favoritter samt nydelige bilder min kusine stiller ut. 

Sjekk facebooksiden hennes her eller sjekk ut arrangementet her. Hun er en så dyktig og fargerik dame at hun i seg selv er en fest! Å ha utstillingen på Dr. Wiesener passer perfekt. Fastlegen, som vi også kaller plassen, er en pub fylt av menneskemennesker og hjertevarme vesener bak baren. 

Her er fra selveste åpningen!

Det er på Dr.Wiesener vi i en årrekke har feirer mamma sin bursdag med slekt og venner. Selv om hun aldri har levd mens vi har gjort det har det vanket både friske blomster og bobler i hennes ånd. Her har vi også feiret andre høytider og uhøytider. Jeg virkelig elsker den plassen og jeg virkelig elsker min kusine. Komboen er vidunderlig! 

Så nøl ikke. Utstillingen henger helt frem til nyttår og atmosfæren er herlig. 
Jeg har lovet å komme hver dag fra 21.desember! 
Kommer du? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar