tirsdag 13. desember 2016

13.desember: #mannequinchallenge


Er ikke rart jeg savner koret mitt som gir meg så mye mer enn bare musikk! I dag gjorde vi noe vi aldri har gjort før. Det gjør vi stadig og det gjør at det aldri er kjedelig å være med!  #mannequinchallenge 



I dag har jeg vært på øving i Birkeland kirke. Korall skal ha sin årlige julekonsert og øving tirsdagen før i kirken er like stor tradisjon som selveste konserten. Jeg har ikke vært med å synge dette semesteret og skal i år sitte blant publikum og felle tårer når hjertet mitt blir truffet.

Det vet jeg det blir gang etter gang. Bare ved å sitte og høre dem i dag fikk hårene til å reise seg. Det er så vakkert. Det er så sart og så mektig på samme tid.

Jeg har savnet dem alle. De stod og strålte da de sang i dag. Jeg kjenner et stikk i hjertet av å sitte på benken, men gleder meg til å virkelig få nyte det som blir servert. Har du ikke kjøpt billett ennå? Få fingen ut!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar