søndag 4. desember 2016

3.desember: Gyldne øyeblikk i hektisk førjulebordsøving

I går før julebordet skulle vi møtes hos en kollega for å øve. Jeg ble spurt om å være med å synge noen sanger når alle satt til bords og det satte jeg stor pris på. Jeg tror på at gjennom å gjøre slike ting sammen, klarer man lettere hverdagen og alt den måtte inneholde.

Da vi hadde øvd igjennom noen ganger kjente jeg at jeg ble helt lykkelig i hele meg. Jeg måtte si det høyt. Det er utrolig gøy å oppdage at man har sånne ressurser på arbeidsplassen. Jeg hadde aldri gjort noe musikalsk  med noen av dem før, men sånn opplevdes det ikke der vi kjørte igjennom sangene vi skulle synge. Hurra for fine, nye og dyktige kollegaer! Jeg vil gjerne gjøre masse mer av dette! 




Her er forresten oppskrift på helt latterlig gode kaker til jul. De lærde strides om det er kokoamakronene eller de brune pinnene som er best. Uansett bør du rett og slett bare bake dem. De er så gode! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar