torsdag 8. desember 2016

8.desember: Slag i slag

Dagen har vært så lang og så kort på samme tid. Rart det der. Hvordan tiden oppfører seg. Alt jeg har gjort i dag har gått slag i slag. De små pausene jeg har fått rukket innimellom har jeg blant annet fylt med en kopp kaffe med eldste knotten sitt hode hvilende på skulderen. Det var fint og helt nødvendig. Sannsynligvis for oss begge.

Den andre pausen var oppfyllelsen av den yngste knottens middagsønske. Hot dog. Så enkle ønsker kan man innfri på sånne dager der tiden ikke strekker helt til. Ekstra glad var hun nok, siden hun havnet på feil buss og måtte ta en liten ekstrarunde før hun kom hjem. De varme hundene ble nærmest slukt. Klokken tikket og tiden løp avgårde. Avslutningen med klassen var på trappene og jeg følte jeg måtte være der tidsnok. Jeg kastet meg i bilen og dro av sted. Tiden var snill med meg og fikk meg frem i tide.

Mine unge håpefulle sang for full hals med glitrende øyne. De var så fint oppstilt som de aldri har vært før. Jeg ble strålende fornøyd og det var jammen foreldrene også.

Helt på tampen av dagen har jeg skrevet ut ukeplaner og jobbet med styrearbeid.  Nå har jeg pakket kofferten og krøpet til køys. Jeg er veldig og inderlig klar for en helg med min kjære!



                Det blir jul til slutt, uansett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar