søndag 18. desember 2016

18.desember: En fredelig søndag

Jeg er litt usikker på hvordan det har skjedd, men julen har rett og slett flyttet inn. I går fikk jeg en julestjerne og sammen med de tente stearinlysene blir julestemningen automagisk lokket frem. Julesjokoladen ligger i kjøleskapet sammen med hjemmelagete karameller som jeg har vært så heldig å få av en kollega. 

Alle gavene er ferdig pakket og nesten ferdiglevert. Det er bare to dager igjen til juleferie. Det er bare fire dager til jeg tar flyet til Oslo. Menneskene rundt meg har begynt å bli myke. Man blir det når det nærmer seg jul. Jeg kjenner tempoet er skrudd ned. Håper det betyr at skuldrene snart senker seg også. 

Det har vært en deilig søndag. Måtte de siste dagene før jul bli like behagelige! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar