mandag 18. desember 2017

18. desember: En strek i regningen

Så fikk jeg ikke vaska golvet eller børi ved i dag. Skulle satt opp fuggelband også og pyntet treet ferdig. Det eneste jeg fikk gjort var å sette meg til å kvile. Ikke på en krakk attåt vinduet, men i sengen.


Så nå ligger jeg her og hører de to andre i huset pusle på. De har ryddet barnerom og hengt opp julekuler på treet. Ligger jeg helt i ro i hele morgen også, kan det jo hende jeg står opp til vasket gulv og innhandlet julemat.

Uansett passer det skikkelig dårlig å bli sjukling i oppkjøringen til julefeiring. Julevask og handling får vente litt. Litt planlegging skal jeg vel få til her jeg ligger. Bare håper det går fort over!


Jeg som hadde sett for meg laging av karameller og Rocky Road. Vi har vel fremdeles noen dager igjen som jeg kan rekke det på? Jeg får hive innpå C-vitaminer og mye søvn, så er jeg vel snart på beina igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar