fredag 1. desember 2017

1.desember: Så var vi der igjen.

Årets julekalenderblogg har startet. Selv om jeg kanskje ikke skriver så mye for tiden, er jeg opptatt av tradisjoner. Det er vel i og for seg ikke sant. Jeg er opptatt av NOEN tradisjoner. Spesielt de jeg liker, noen jeg behøver, mange jeg elsker og noen jeg føler jeg må holde. Julekalenderen er vel en blanding av alle dem. Da sier det seg selv at jeg kjører på i år også!

Desember måned ser jeg alltid frem til. Når den helt plutselig dukker opp(for det gjør den alltid), viser den seg likevel å ikke være så enkel. Sammen med alle tradisjonene, varmen og lysene gjemmer savnet og sorgen seg i mange krinker og kroker. Jeg blir så inderlig myk i hjertet på denne tiden. Innimellom julestress, pepperkaker og kalendere i alle fasonger må vi huske å ta vare på hverandre. Vi vet nemlig aldri hva morgendagen bringer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar