tirsdag 10. desember 2019

10. desember 2019: Dronningen på haugen

I dag var jeg dronningen på haugen grytidlig på morgenkvisten. Det skjer hver eneste gang jeg kommer meg på morgenspinning halv syv. Jeg trenger ikke ha trent engang før jeg føler det sånn. Jeg har vunnet verden i det jeg sitter klar på den sykkelen. Det er for meg en stor prestasjon av meg selv å være så strukturert og målrettet før fuglene fiser. Mestringsfølelsen henger veldig sammen med mitt energinivå og dager jeg har vært på trening starter som oftest meget bedre enn andre. Det anbefales, rett og slett


Etter jobb spratt jeg hjem, kastet i meg litt mat før jeg spratt ut igjen. Jeg hadde nemlig laget meg en kafédate helt av meg selv! Det ble en meget hyggelig stund med prat om alt mulig og med utsikter til andre hyggelige aktiviteter.  Bor jeg her på Østlandet får jeg jammen eie det at jeg gjør det også. Dermed forsvant den tidende dagen i desember til alt annet enn jul. Det er helt greit. Det er en ny desemberdag i morgen!  ❤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar