tirsdag 3. desember 2019

2. desember 2019: Nå er dagen over

Dagen i dag har naturlig nok vært rar. Søvnen har ikke vært god og tankene virrer rundt konstant. Jeg har vært på jobb og fått mange gode klemmer og gode ord. Det setter jeg veldig pris på. Det er fint når man får omsorg. Det hjelper mot tomrommet jeg kjenner i mellomgulvet akkurat nå.

Etter jobb hoppet vi på en bane til byen. Det første vi gjorde var å kjøpe helt like løvenes konge-genser. (Den er så søt!) En god venn møtte oss på Café Sara og vi fikk et par fine timer med ham før han fulgte oss dit vi skulle.

I dag var nemlig dagen for Bjørk i Oslo Spektrum. Meg og den eldste avleggeren har gledet oss lenge til den konserten. Hun kunne det første albumet allerede før hun var født!

Det kan hende det var dagen i går som preget oss i salen. Konserten ble i hvert fall litt mye, rett og slett. Den var kul og spektakulær. Jeg har aldri før sett noe lignende, men sangene gikk for sakte og jeg følte Bjørk svømte seg avgårde en eller annen merkelig plass der jeg ikke helt klarte å finne henne igjen.

Nå er dagen over. Nå er besøket av den eldste avleggeren straks over. Det har gått så altfor fort. Heldigvis er det bare 18 dager til vi møtes igjen. ❤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar