lørdag 3. desember 2011

Julestressvaskebakelagepresanglørdag

Dagen i dag startet ikke når den skulle. Det var kaldt på soverommet og jeg nektet rett og slett å stå opp. Det kom ingen protester fra den tomme leiligheten. Så sånn ble det. Jeg har brukt en julestressvaskebakelagepresanglørdag på absolutt ingenting. Jeg bestemte meg til slutt for at jeg måtte klatre ut av sengen og gjøre noe. Jeg gjorde det. Gikk på butikken. Handlet mat. Pratet litt med den eldste avleggeren i Rimikostymet sin og kjørte hjem igjen. Da jeg kom hjem brukte jeg min rett til å ombestemme meg og gjorde om på ryddeplanene. Jeg har i steden tatt hyggelige telefoner til venner jeg ikke har snakket med på en stund og spilt masse wordfeud. Jeg har sunget og pugget tekst. Utenom det har jeg ikke gjort noe som helst. Det er faktisk veldig deilig! Jeg har gått fra å ha dårlig samvittighet for latskapen min til å nyte den. Late lørdager er nydelige!

1 kommentar:

  1. Late lørdager er den beste måten å ha lørdag på! Når en er lat.

    Vi har gjort omtrent like mye. :D

    SvarSlett