lørdag 21. desember 2013

21. desember: Mål oppnådd!

Jeg pleier ikke ha noen spesielle nyttårsforsetter. Men i år laget jeg et forsett om å gå 50 turer på Lyderhorn innen 2013 var over. Min veldig gode venninne ble med og i dag var dagen der vi begge gikk tur nummer 50.

Selv om målet på ingen måte har vært vanskelig å oppnå- har vi nok begge gått rimelig mange flere ganger enn vi hadde gjort uten målet om 50 turer.

Planen var at det skulle medbringes bobler på den siste turen. Siden jeg har hatt dette målet med den største planleggeren i verden ble vi begge ganske sjokket da vi forstod hvor utrolig uforberedt vi var på denne feiringen! Ca omtrent like lite forberedt på det som den følelsen som faktisk dukket opp da vi nådde toppen.

Følelsen var nemlig meget god! Vinden var så sterk at vi nesten ikke kunne stå på beina og med skrekkblandet fryd avbildet vi øyeblikket.




Da vi spratt nedover fjellet igjen kom vi på alt vi faktisk kunne hatt med oss på toppen. Flagg. Bobler. Duk. Julekaker. Sjokolade. Ideene satt løst og verdens beste planlegger var sjokket av egen ingeninnsats.

På tur etellerannet hadde vi 17.maifrokost. Ikke noe tull! Her snakker vi god planlegging!





I flere år har vi reist sammen på lost weekend også. Det har alltid vært trygt med henne. Hun har alltid puter, tepper, stearinlys og andre nødvendigheter jeg ALDRI husker på.

Grunnet sen juledansing på juleaktiviteter i går hadde planleggeren min rett og slett kun fokusert på at det helt sikkert var lurt med to flasker vann til denne turen. All planlegging om annet ble glemt.

Heldigvis har vi plutselig sprudlevanndate til en helt annen dag. Det aller viktigste var tross alt at vi begge klarte det!

Hva vi skal finne på som mål til neste år? Det vet vi ikke helt ennå. Vet dere?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar