onsdag 4. desember 2013

4. desember: Varm både her og der

Jeg har fått lue fra min kjære og er strålende fornøyd. Jeg liker luer og var helt klar for en ny en. I utgangspunktet var det ikke denne luen jeg skulle ha. Min kjære har nemlig kjøpt luer til oss alle og denne var egentlig tiltenkt min yngste frøken. Da jeg viste luene frem fant den yngste avleggeren fort ut at vi måtte bytte. Luen som egentlig var tiltenkt henne hørte liksom til meg. Jeg er i grunnen veldig enig. Da jeg satt i bilen i dag morges og tittet meg i speilet så jeg plutselig hvorfor den virket så riktig. 

Mønsteret på luen er det samme som på regnbogelabbane til mormor! Jeg elsker mormor sine hjemmestrikkede sokker. De er favoritter på en kald vinterkveld og nå har jeg jammen fått enda en greie som hjelper mot kulden. Kanskje ikke så rart jeg er varm i hjertet?


Viser bilde.JPG


Du kan lese om mormorlabbene HER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar