torsdag 24. desember 2015

24. desember: Endelig julaften!

Jeg ble vekket av to nissegutter. Da jeg stod opp spratt de rundt med fullt nisseutstyr og stjerner i øynene.

Gavene ropte høyt og ville helst bli åpnet med en gang. De små nissene var skjønt enig med gavene og tålmodigheten ble testet ut av både store og små. Ikke minst for gavene som lå under treet og dirret av forventninger til hvem som kom til å åpne dem. 

Gavene til guttene ble hørt til skutt og er åpnet. Selveste nissen har vært på besøk. Mamma har fått besøk på graven og er sikkert fornøyd, hun også. 

Vi har vært mange innenfor dørene i dette huset i dag. Det er høyt under taket og hjertene rommet hver eneste sjel som har vært her i dag. Det er godt å føle seg så velkommen. Det er godt å ha så mange å kunne gi en juleklem til. 

Nå er nisseguttene i seng og de voksne er klar for gaveåpning. De venter kun på meg. Så nå må jeg avslutte. Jeg klarte det i år igjen! Takk for alle som har fulgt adventskalenderbloggen i år. Jeg er tilbake neste år! 

Ha en fredfull og vakker romjul. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar