onsdag 9. desember 2015

9. desember: Hva venter seg bak dagens luke?

Det er første dag i juleferien min og det første jeg tenkte på da jeg våknet var å åpne julekalenderen min. Eller kalenderne, for jeg har i grunnen en hel haug. (Det er selvsagt ikke sant at det var det første jeg tenkte på, men det låt bedre enn alle de andre tingene jeg tenkte. Det ville ikke vært interessant for dere å vite at jeg tenkte på vekking av unger og bad som ventes på. Så i fare for å virke overfladisk skriver jeg altså at det var kalenderne jeg tenkte på.)

Jeg har åpnet flax-kalenderen min og sjokoladekalenderen. Siden jeg ikke behøvde stå opp mer enn for å få yngste knotten på skolen - spilte jeg på angry birds-kalenderen min etter jeg hadde krøpet oppi den varme sengen igjen. Jeg har i skrivende stund ikke fått mer enn to stjerner på dagens brett så er litt frustrert! Da jeg lå der i sengen og slumret og trykket på telefonen dukket luken i kalenderen til Fanaposten seg og bak den luken befant Korall seg!

For de som ikke vet det fra før så er Korall koret mitt (eller koret som jeg i det minste synger i). Vi har øvd i det vide og det breie og er veldig snart klar for konsert i Birkeland kirke den 17. desember.
Klikk på lenken under og trykk på den 9.desember - da får du deg en liten smakebit av hva du kan forvente deg på konserten. Fanaposten har i år musikalske innslag fra hele bydelen i alle lukene frem til julaften. For en god idé!

Dagens luke i Fanapostens julekalender

En god idé er også å kjøpe billett til årets julekonsert. Det kan dere gjøre her:

Her kan du kjøpe billetter til årets julekonsert!

Dere er hjertelig velkommen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar