søndag 3. mars 2013

Dykkerier

I dag har jeg bursdag. Jeg liker det veldig. I dag leste jeg en eller annen plass at om man feirer bursdagen sin- så lever man faktisk lenger. Flaks for meg! Da blir det garantert feiring neste år også!

Feiringen foregikk i går og resulterte i en seig start på dagen i dag som ER dagen. Den har likevel vært fin og inneholdt besøk, kake, gaver og pizza.

Under besøket hadde vi oss et dypdykk i gamle album og fant skatter!

Livet er slettest ikke så verst når man finner kister med gode barndomsminner!

På 80-tallet hadde vi karneval i Bergen. Da kokte hele sentrum. Både voksne og barn var utkledd og jeg innrømmer at jeg synes karneval er nesten like gøy som bursdag!



Her er 1. året vi var med. Barn av regnbuen.





Mamma sydde hauger av kostymer. Dette var virkelig stas!


Her er til og med morfar med! Regnbuebonde.


Her er 2. året. Da var vi Barn av regnbyen.



3. året var vi katter og hadde med oss Salhusvinskvetten. Det året regnet det sånn at vi til slutt bare kalte det hele en kat(t)astrofe.







Vi vant førstepremien både som Barn av regnbuen og som Barn av regnbyen. Katastrofen som katter, gav oss en 3.plass. Minner for livet for en liten frøken på knappe 10 år var det i alle fall!





Fant også et bilde av meg på sykkelen til mamma. Sammen lærte vi oss å sykle. Den lærte meg å falle også, husker jeg. Skrubbsår full i grus og sand var tegnet på at sommeren var på vei. Nå nærmer våren seg igjen! Jeg gleder meg inderlig!

1 kommentar:

  1. Verdens beste jente fortjener bare det beste!!!!! Grattis med overstått og gled deg over å ta fatt på et nytt år som kommer til å by på glede, latter, sang og romantikk!

    SvarSlett