fredag 7. april 2017

Så spennende at jeg nesten ikke får puste!

Det skjer mye for tiden. Det skjer så mye at jeg måtte hjem og sove etter jobb før jeg kunne åpne påskeferien.  De siste ukene har jeg tatt så store valg at jeg ikke helt vet hvilken fot jeg skal stå på.

I sommer flytter jeg til Bærum. Til høsten starter jeg i ny jobb. Jeg skal bli samboer. Jeg skal flytte til en annen by og jeg skal begynne i en helt ny jobb på en skole jeg ikke engang har sett innsiden av. Jeg har magen full av sommerfugler, samtidig som det er litt vanskelig å puste. I 42 år har jeg levd og bodd i Bergen. Hadde noen for litt over ett år siden sagt at jeg skulle flytte til Bærum, hadde jeg ledd høyt. Rart hvordan livet så fort kan endre seg. 

I går postet jeg kontrakten til den nye arbeidsplassen. Jeg har fått permisjon fra jobben og har fortalt elevene at jeg ikke kommer tilbake til høsten. De er sjarmerende lei seg og vil at jeg skal bli skypelæreren og komme på besøk så ofte som jeg kan. Like stort forstår de at kjærester ikke kan bo så langt fra hverandre når man bare vil være sammen hele tiden.

Noen er lei seg for at jeg skal flytte, mens andre er nesten misunnelig på den nye starten jeg får. Jeg står midt i mellom og aner ikke helt hvordan det kommer til å bli. Jeg bare vet at dette må jeg gjøre. Hjertet tillater ikke noe annet.


God påske!




4 kommentarer:

  1. Vibeke Langhelle7. april 2017 kl. 23:47

    Lykke til, Christina! Så spennende!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det er virkelig kjempespennende! ❤❤

      Slett
  2. lol, går bra dette christina :D hehe... hilsen mata

    SvarSlett