torsdag 5. mai 2011

Pc-trøbbel.

I går døde pc-en min. Den bare fant ut at den ikke ville mer. Jeg kom hjem fra koret og hadde ikke lenger pc. Jeg hadde vel ikke trodd at jeg skulle bli SÅ lei meg for det, men det ble jeg altså. Lei meg ble jeg også da jeg forstod at jeg hadde dokumenter jeg gjerne ikke ville miste innpå den slappe computeren min. Jada, jeg VET at jeg må ta sikkerhetskopier. Det var også en del av den store planen. Den eksterne harddisken har vært på vei hit mange ganger. DEN skulle alt legges inn på. DEN var bare ikke ute i god nok tid. Sånn er det. I dag har jeg sørget og sysselsatt meg med masse andre ting som kan gjøres. Husvask. Vindusvask. Trappevask. Fjelltur og fiskemiddag. Det hjelper litt. Selv om det er MYE jeg IKKE har fått gjort.Jeg ER ganske avhengig av min fine blå pc. Håper innleggelse hos broderen vil hjelpe! Jeg vil ha den frisk NÅ!

3 kommentarer: