tirsdag 5. juli 2011

Avslapping

I dag har jeg slappet fullstendig av. Inni hodet mitt har jeg hatt en forestilling om at fullstendig avslapping var noe som medførte soving til langt på dag og rolige aktiviteter med lav puls, som å ligge og lese i en bok en sommerdag. Dette MÅ foregå helt uten andre ting som står på, slik at man slapper HELT av.

Jeg har nok tatt feil, igjen. I dag var jeg våken før syv og tok min bobledaglige morgentur. Etter frokost var vi en gjeng som gikk opp til en støl og nøt solen og en kopp kaffe, før vi spratt nedover fjellsiden igjen. Etter lunsj var det bassengtrening. Trøtt i kroppen, men på INGEN måte stresset, fant jeg meg en god bok, et teppe og fine samtalepartnere. Jeg la meg ned på gresset og kjente at jeg var roligere enn jeg har vært på ca tusen år. En utrolig behagelig fred har lagt over meg i hele dag og jeg skjønner at avslapping er så veldig mye mer enn å hvile. Noe jeg vel egentlig har visst innerst inne, men måtte oppdage på nytt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar