søndag 17. august 2014

Jeg er klar!

I morgen er de der igjen. De nysgjerrige knottene som i løpet av sommeren har blitt lange og brune. De kommer til å være full av historier de vil fortelle. Helst alle og helst samtidig. Noen vil stolt vise frem hvilke tenner som endelig har sluppet taket. Snakke helt samtidig som de med fingrene viser hvor tennene tidligere var og hvor det nå er på vei opp en ny. Noen vil vise sine nye klær mens andre er på jakt etter en klem. Sammen skal vi ut på nye eventyr og lære nye ting. Både dem og jeg.

Jeg håper sommeren har vært fin.  Batteriene mine er i alle fall oppladet. Motivasjonen og inspirasjonen er på plass. Jeg er klar for et nytt skoleår!

Klassebamsen, Fly-Fly har hatt en fin ferie og er også klar!

1 kommentar:

  1. ‼️‼️‼️‼️kjærlig omsorg- og en favn full av oppmerksomhet ❤️❤️❤️

    SvarSlett