onsdag 13. april 2016

Jeg hører fjellene rope!

Jeg hører dem! De roper høyt:
- "Chriiistttiiinnnaaaaaa, hvor eeeerrr duuuu?"

De kan ikke vite at jeg plutselig befinner meg under dynen igjen.  At et eller annet teit virus igjen skulle felle meg og holde meg unna alt jeg har lyst til.
Treningsmålet på 220 økter blir det spennede å se om jeg rekker. Tre uker med sykdom pluss en planlagt sykemeldingsperiode på tre uker senere i sommer kan bli utfordrende. 

Det er ikke det at jeg tror noen skyter meg om jeg ikke får det til. 
Men jeg kjenner det sitter langt inne å ikke skulle oppnå et mål jeg har satt meg.
Så nå håper jeg at jeg snart er på beina igjen sånn at jeg kan se om det fremdeles lar seg gjennomføre.

Jeg har ikke tenkt å gi opp.
Så gi meg litt tid, fjell. Jeg kommer snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar