tirsdag 17. april 2012

Morgenkaffe

Det har ikke virket ennå. Bloggingen i går førte ikke til mindre prating i dag. Prating OM forsøket mitt måtte til og da blir det i grunnen bare mer å prate om på jobben min. Faktisk har jeg fått høre at det ikke er ønskelig at ordstrømmen ut fingrene skal hindre ordstrømmen fra munnen. Slikt er kjekt å høre.

På jobben min er det mange flotte mennesker som jeg setter pris på. Nå har jeg jobbet der så lenge at de for eksempel vet at jeg ikke kan drikke morgenkaffen min veldig varm. Faktisk hender det at kaffen min er laget klar til meg når jeg kommer- slik at jeg får den akkurat i riktig temperatur. Sånt blir jeg uendelig glad av! Det er sånne små ting som gjør at jeg reiser til jobb tidligere enn det jeg må. Halvtimen om morgenen rundt det altfor lille runde bordet gir dagen en strålende start. Jeg liker jobben min. Jeg liker menneskene på jobben min. Mulig det er en korrelasjon mellom dette og pratingen min?






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar