torsdag 28. juni 2012

Sommerboble

Jeg lever i en boble. Boblen er meget varm og meget stor. Min fetter skal gifte seg og jeg er så heldig at jeg er invitert til å feire det hele i en hel uke. En hel uke på Akinon Resort Center i La Nucia. Jeg tror jeg kunne hatt det meget bra her helt alene for meg selv. Her er saltvannsbasseng, nydelig mat, strålende leiligheter, spa og veldig sommer. Det er så behagelig at det nesten gjør vondt.

Nå har det seg sånn at jeg ikke er alene. Nesten hele sekten er samlet her i varmen. Hvor enn jeg går er det svarte gamle tanter og søskenbarn. Avleggerne mine er til og med med. Utenom familiene til brudeparet er det venner og kjente. Til sammen er vi rundt 80 stykker.

Det er fantastisk. Uansett hvor jeg snur meg ligger mennesker jeg er glad i slengt rundt. Noen har ramlet i bassenget mens andre har funnet andre ting de vil gjøre på.

I dag spiste jeg frokost og gikk ned til bassenget. Tre svarte gamle tanter lå allerede i bløt. Jeg fikk godmorgenkyss på pannen og kjenner at livet er til å holde ut.



Grisefest!



Location:Calle del Topacio,Alfaz del Pi,Spania

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar