søndag 1. juli 2012

Havfruejobb

På ferie i varme land hører basseng ofte til. På vår ferie var bassenget slik at det var en glassvegg på ene siden. Utenfor denne kunne man titte inn på de som badet eller eventuelt titte ut på dem som gikk forbi. I et lyst øyeblikk fikk jeg veldig lyst å ta bilder av den yngste havfruen. Jeg kommanderte henne under vann og knipset i vei.















Hun ble bare så utrolig vakker på ALLE bildene. Så moderen tenkte med seg selv. Hvor vanskelig kan det egentlig være? Jeg kastet meg i bassenget og poserte voldsomt.





















Resultatet? Tja. Bildene taler i grunnen for seg selv. Etter å ha slitt ut to fotografer gav jeg opp. Havfruejobben blir nok ikke min med det første.


2 kommentarer:

  1. Hahahahaha!!!! Dette er SÅ bra!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Haha! Prøvde meg på det samme selv, men kunne ikke måle meg med Erik Leander.

    SvarSlett