onsdag 11. desember 2019

11. desember 2019: Hjelp som tiden flyr!

Hva er det egentlig med tiden før jul? Den får så vanvittig fort! Jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal bli ferdig med alt som jeg hadde tenkt å bli ferdig med. Det er ikke sikkert at det er viktig å bli ferdig med det heller. Noe av alle skulleburdegjøre-tingene tror jeg bare henger fast i oss.

Det kan hende at julen kommer selv om man ikke har børi ved. Faktisk er det mulig at den kommer selv om ikke golvet er vasket.

Jeg skal prøve å slappe litt av med hele greien. I dag hadde vi juleavslutning med klassen og gjør at noe av juleforberedelsene er unnagjort.  Sånt er også tradisjon og hører med. På fredag er det duket for jobbjulebord og lørdagen etter er det vennejulebord. Det er mye som man har å glede seg til. Da får det heller være om det er litt rusk og rask i noen kriker og kroker.
For er det ikke menneskene i julen alt egentlig handler om?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar