torsdag 5. desember 2019

5. desember 2019: Hemmelig nissevenn

På jobb har vi hemmelig nissevenn. Det betyr at vi har fått utdelt en tilfeldig kollega som vi skal nisse på godt og vondt.

Jeg tror de aller fleste bedriver snille nisserier, men har observert noen rampenisser også.


Min nisse er søt. I går stod det plutselig en eske med bringebær i kjøleskapet med mitt navn på. Jeg ble virkelig glad! Rundt meg ser jeg lapper og smågaver til glede for mange. Ene avdelingslederen hadde fått tapet igjen hele hyllen sin. Det var da jeg kom på nissestrekene på gamlejobben min!


Her er en av dem. Helt fantastisk! En annen gang ble rektor sin bil pakket inn i plastfolie. Mye humor og vittigheter i årenes løp. Nå gjenstår det å se hvor kreative vi klarer å bli i år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar