mandag 16. desember 2019

16. desember 2019: Pakkenelliker

Juleferien kom litt brått i år. Den pleier det i grunnen, men i år ble det en litt annerledes start på juleferien. I morgen drar jeg avgårde til Bergen for å ta farvel med en onkel og få være sammen med familien min. Jeg kjente et veldig behov for å være sammen med slekten da jeg fikk beskjeden.

Førjulstiden har vært preget av triste hendelser. I denne tiden er jeg ekstra sårbar og tar lett til tårene i utgangspunktet. I år har det vært voldsomt. Jeg blir så dødelig når døden banker på sånn. Jeg kjenner jeg verker etter å være sammen med familien min i Bergen. På torsdag skal søsteren min begraves og da skal jeg finne en kirke og være med på den på min måte.

Dagen i dag har vært preget av pakking av kofferter og pakker. Nå nærmer vi oss mål og kan legge oss. Aner ikke om jeg har fått med meg alt av pakkenelliker, men håper på det beste. God natt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar