mandag 20. juni 2011

Bobleland

Nå er jeg der igjen. Der at jeg snart skal reise. Tre uker for meg selv i Bobleland. I verdenen utenfor verden, der alt blir satt på spissen og hverdagen slettest ikke finnes. Jeg har oppdaget flere ganger at jeg gleder meg, helt uten at jeg trodde jeg skulle det. Det var ikke helt det jeg hadde tenkt å bruke ferien min på, men jammen har jeg ikke vondt av det. Faktisk har jeg veldig godt av det. Trening flere ganger for dagen. Basseng, treningssaler, sjø, fjell og daler. Nye mennesker med sine historier og tiden til å prate. Fred og ro og masse tid til sortering av ting som sorteres skal. Man kan vel ikke klage på slikt?

FØR den tid må det pakkes, ryddes, jobbes, handles, pustes og peses.
HJELP, jeg STRESSER!
Heldigvis kun to dager igjen til ferie... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar