fredag 24. juni 2011

Frokostkvaler

Jeg stod opp kvart over syv på den andre dagen av ferien min. Da var det tid for morgentur. Det høres nok ganske kjedelig og egentlig unødvendig ut, men det fungerer meget godt. Man BLIR faktisk kvikkere og mer opplagt enn om man ikke vandrer avgårde.

Frokosten stod klar da jeg kom tilbake og følelsen av å være en high school-girl som ikke har noen hun kan sitte med, ramlet over meg igjen. Det gikk heldigvis meget raskt over, jeg bare pustet litt ekstra langt ned i magen og satte meg ned ved et bord for meg selv. Det gikk bare en veldig liten stund før en av dem jeg lærte navnet på i går- kom og satte seg ned. Jeg har forresten lært flere navn i dag og er ikke lenger redd for at jeg blir gående alene i denne bobleverden.

Resten av dagen har gått som en vind. Vinden er forøvrig kald og minner lite om den sommeren som ventes på. Kanskje den dukker opp i morgen? Jeg håper det. Her har man nemlig avtalt bading i sjøen. Da hadde det vært en smule greit om det i det minste var litt varme!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar