onsdag 29. juni 2011

Himmelkort

Jeg merker energien og overskuddet sniker seg innpå meg og det medfører at jeg har plass til overskuddstanker. En overskuddstanke kan være så mangt. Det kan for eksempel være at jeg ønsker å ta en telefon til noen jeg ikke har pratet med på lenge, eller å spille litt på gitaren, bare fordi jeg liker det. Lenge har ikke slike ting hatt plass hos meg. Ting har vært seige og tunge og krevd all fokus jeg har kunnet oppdrive. Overskuddstanker er derfor av det gode slaget. De er lette, muntre og gleder meg selv og til og med ofte andre. I dag kom det en slik tanke ramlende ned. Jeg ville sende et kort til mormor! I og for seg er den tanken veldig god. Det er bare det at mormor har flyttet LANGT vekk.

Jeg kvapp litt med en gang, men så bestemte jeg meg for å gjøre som jeg pleier med mamma. Nå sender jeg avgårde TO kort til himmelen og forteller hvordan jeg har det :)

2 kommentarer:

  1. Bare du ikke spiller gitar når det er fotball på tv. Det kan føre til problemer i bobleland. Merk mine ord!

    SvarSlett
  2. Hahahahaha! DET er helt rett!

    SvarSlett