torsdag 9. juni 2011

Ny jobb!

Det har skjedd mye det siste året. Så mye at jeg ikke har orket å blogge om det. Det har vært for vanskelig. MYE har vært for vanskelig for denne frøkenen. Noen ganger må man bare ha det sånn. Ikke at jeg på noen måte anbefaler det. Det er bare det at sånt velger man ikke. Ting blir kastet på deg når du minst venter det. Det er sånn livet er.

Når livet ER sånn, så tror man at det aldri vil gå over. Det høres liksom med til greien. Av den grunn trodde jeg på ingen måte at jeg skulle få ny jobb til høsten. Jeg trodde faktisk ikke at jeg kunne jobbe i det hele tatt! Nå var det over og ingen kunne gjøre noe med det. Jeg virket ikke. Ferdig arbeid.

Jeg tok heldigvis feil.

Da jeg hadde avsluttet samtalen og takket ja til jobbtilbudet i går, ble jeg helt nummen. Lettelsen var enorm. En lettelse som handler om SÅ mye mer enn jobben. Jeg ER tilbake! Hurra!


2 kommentarer:

  1. Vanskelig er vel et ganske beskrivende ord, tenker jeg, selv om det er et ord jeg misliker sterkt. Utfordrende klinger bedre, og har mer håp i seg. Men når man ikke har følt håp, er vanskelig et greit ord å bruke.

    Men sier du nå at du IKKE skal jobbe på Rema? Og vet Rema om det?

    SvarSlett
  2. Hahahaha :)
    Jeg prøver å bruke fy-ordet så lite som mulig, men det ER som du sier et ganske beskrivende ord!
    Utfordrende kan man se i ettertid at ER et bedre ord. Akkurat når det stod på var nok vanskelig det som virket best ;)
    Rema må faktisk få beskjed, det har jeg glemt!

    SvarSlett