mandag 9. desember 2013

9. desember: Vinternatt og grublerier

Noen ganger tror jeg at jeg skriver de samme tingene om og om igjen. I dag har jeg tatt en titt på adventskalenderblogginnleggene mine fra så mye som fem år tilbake. For det har jeg faktisk. Skrevet kalenderblogg i hele fem år. Mer eller mindre vellykket, men uansett har jeg faktisk brukt de fem siste adventstidene på å vri ut noen ord av fingertuppene så og si hver eneste dag. Det jeg faktisk er litt imponert over. Samtidig er jeg imponert over at det at det faktisk IKKE står det samme i noen av innleggene. Jeg har tydeligvis et hav av store og små historier som jeg vil dele. At det faktisk er mange som leser dem synes jeg er ganske fantastisk!

Det er ikke bare enkelt å finne ut hva jeg skal skrive om og vil vel si jeg bruker litt grubletid i denne mørketiden til akkurat det. Når jeg tenker over det er det helt genialt. Jeg slipper dermed å bruke tid på andre unødvendige grublerier og det har dette hodet bare godt av!

Nå må jeg øve til julekonsert. Dermed blir ikke dagens innlegg av den veldig morsomme eller veldig rørende sorten. Men en oppfordring til deg som liker julekonserter? DET kan det være! På torsdag den 12. er det nemlig duket for årets julestemningsopplevelse!Kommer du?

Default 271884 10151133197942251 276421999 o 

Korall ønsker både trofast og nytt publikum velkommen til vår årlige julekonsert torsdag den 12.12, klokken 20.00 i Birkeland kirke.

På årets konsert vil vi gi dere et stemningsfullt repertoar med noe dere har hørt før, og noe som er nytt av i år. Vår dirigent Chris Lund har selvsagt soloinnslag klar for dere, og pianistFrode Skag Storhem sitter klar ved tangentene for å gi dere den gode følelsen som må på plass før julen setter ordentlig inn.

Billetter kan kjøpes i døren eller her.

                                       Velkommen til en rolig "Vinternatt" med oss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar