tirsdag 16. desember 2014

16. desember: Flexigave

Jeg savner elevene mine. Det er rart å ikke være på jobb i juleforberedelsestiden. Jeg går glipp av all den hjertelige syngingen og all kreativiteten. Nå er det sånn at kreativiteten kan ha en tendens til å bli litt voldsom. Glitteret på julekortene ligger litt rundt omkring til i alle fall påske og ungene gleder seg sånn til jul at det kan være vanskelig å sitte i ro. Likevel savner jeg det skikkelig.

Jeg har tenkt lenge jeg skulle finne på en bitteliten ting til dem. En liten julehilsen på tampen av året. Nå har jeg endelig funnet ut hva det skal være. (Jeg håper at de som kjenner elevene mine ikke røper hemmeligheten min!) Gaven koster nesten ingenting og vil i første øyekast se ut som en helt vanlig kopp. Oppi den ligger det en bitteliten sjokoladenisse. Den vil de sikkert sluke på et blunk. Jeg vet ikke helt hvordan de kommer til å motta denne gaven. Flere av dem ønsker seg stadig en kopp til å drikke av. Kanskje de tror at det bare er det de har fått? Det er det ikke. Dette er nemlig en flexigave! 


Koppen kan drikkes av OG brukes til musikkinstrument! Jeg gleder meg til å lage musikk!

Viser IMG_1091.JPG


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar