tirsdag 11. desember 2018

11. desember: Julekjærlighet

I dag startet dagen litt før den pleier for meg for tiden. Jeg stod opp med min kjære og bonusdatteren. Sammen spiste vi frokost og matpakker i flere varianter ble smurt.

I dag skulle jeg nemlig på besøk på jobb. Jeg kom tidlig og ble møtt med julemusikk og tente julelys. Tidlig på morgenkvisten ble det rom for fine hjerteprater og hauger med gode klemmer. Sånt gjør godt for en sykemeldt kropp og sjel.



Da skoleklokken ringte gikk jeg ned til skoleplassen og ble overfalt av elever som inneholdt store mengder med gjensynsglede. Hjertet mitt vokste nok litt for det kjentes litt ut som det skulle sprenges ut av brystet.
Heldige meg fikk være med på juleverksted noen timer der jeg fikk både pratet med og sett dem alle.




Til sist av juleinnslag i dag hadde vi førjulsmiddag hos den biten av den store s(l)ekten min som faktisk bor på denne siden av fjellet. De hadde besøk av min ene svarte gamle tante som flakset over med fly i går og sammen lagde vi mat ingen av oss hadde laget før. Ribbepizza. Har aldri verken hørt om det eller smakt det før, men gjør det veldig gjerne igjen!



Desserten var så god at jeg ikke rakk 
å ta noe bilde før den var spist opp. 

Pepperkakeostekake. 
Nam! 
Hurra for en dag proppfull av gode 
mennesker og opplevelser! 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar