tirsdag 18. desember 2018

18. desember: Well blåst!

I dag har jeg hatt verdensrekord i å reise kollektivt. Nesten i alle fall. Først tok jeg bussen til Bekkestua og banen mot Kolsås. Returen gjennomførte jeg på samme måte.

Neste runde gikk veldig fint. Rett på banen fra Østerås til Oslo S. Derfra tok jeg toget til Kjelsås. Da jeg kom frem oppdaget jeg at det slettest ikke var dit jeg skulle. Det var bare en ting å gjøre. Buss ned igjen til Oslo S og så riktig tog til Kolbotn, dit jeg egentlig skulle. Man kan faktisk bli svett av mindre!

Heldigvis var belønningen for kolektivhinderløypen flere timer på The Well. Min kusine spanderte og jeg tok villig i mot.

På vei til The Well mistet min kusine ene øreproppen til iphonen. En sånn liten løs dings som ikke henger i en eneste tråd.  Vi ble enige om å lete videre etter vi var ferdig med bading.

Da badingen var over var proppen like borte. Vi lette både inni og utenfor bilen. Til slutt fant vi ut at vi skulle dra tilbake der jeg ble plukket opp for å lete litt videre.  Jeg hadde mine tvil. De proppene er rimelig små! Like før vi kom tilbake etter leterunden fant jeg jammen meg likevel ørepluggen. Det vil jeg kalle et aldri så lite julemirakel! Dagen var i alle fall perfekt og jeg har blitt sinnsykt mye bedre på å skille alle steder som begynner på k!



                             Ha en fin kwell.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar