torsdag 20. desember 2018

20. desember: Juleferie!

Kanskje litt rart å bli så glad for juleferie når det i grunnen er skrekkelig lenge siden jeg har vært på jobb? Kanskje derfor jeg valgte å være hele dagen på jobb i dag? Ikke ofte man får vandre rundt og prate med dem man treffer på uten at plikter roper etter deg i alle retninger. 
Det jeg egentlig har gjort på er å øve meg på å være på jobb. Heldigvis er jeg klar for å starte så smått igjen etter juleferien. Det gleder jeg meg til!

Men først skal det ferieres! Vi skal så mye i løpet av en uke at jeg er svett allerede. Slappe av får vi visst gjøre når vi er tilbake i Bærum igjen. 

Vi landet på Flesland for en liten stund siden. Tålmodige ventet vi også på koffertene. Flyet hadde vi nemlig først ventet lenge på. 

Plutselig hørte jeg kjente stemmer bak meg. Det dukket en onkel og en kusine opp. Til stor gjensynsglede. Det er bare en og en halv måned siden jeg fant samme kusinen på Flesland sist. Ganske morsomt og et helt nydelig øyeblikk som start på juleferien. 


Nå har vi kommet frem til hotellet og slapper av. Nå skal vi retten og sletten en tur ned i baren.

                             Juleferie er digg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar