onsdag 19. desember 2018

19. desember: Julekaos

I dag våknet jeg og tenkte at jeg med beste samvittighet kunne forbli hjemme og la den planlagte treningen vike. Det er tross alt snart jul? Jeg hadde mye jeg skulle gjøre. Pakke og lage klart til bergensavgang i morgen kveld. Skrive julekort og lage noen risboller.  Høre julemusikk og slappe virkelig av med det jeg skulle fikse.

En time senere befant jeg meg på SATS sånn som den egentlig avtalen med meg selv var. Man eier da litt disiplin! Siden har dagen gått slag i slag. Jeg har selvsagt ikke fått gjort alt jeg skulle. Kolsåstoppen ropte nemlig så høyt at vi bare måtte komme oss opp dit også en tur.


Så akkurat nå prøver vi å gjøre alt vi skal helt samtidig. Det fungerer rimelig dårlig.
Nå henter han kofferter mens riskaker og annen konfekt (som ikke ville oppføre seg helt), står til kjøling. Kortene er fremdeles ikke skrevet og jeg aner ikke hva jeg skal pakke med meg. Det eneste jeg vet er at det er litt for mange pakker som skal i kofferten.


Skuldrene har rett og slett hevet seg litt. Men sånt får man vel bare regne med? Vi hører i det minste på julejazz og prøver å slappe av i kaoset så godt som vi kan!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar