fredag 22. desember 2017

22. desember: Takk for en fin dag!

I dag våknet jeg av at jeg var merkelig uthvilt. Det viste seg at ingen alarmer var på og dagen begynte ca en time senere enn den var tenkt. Siden det faktisk er juleferie er det helt greit! Alle rakk det de skulle rekke.

Min samboer og jeg bestemte oss helt samtidig med resten av Bærum for julemathandling. Det tok skrekkelig mye lenger tid enn det vi hadde tenkt. Vi snakket dessuten med masse hyggelige, helt fremmede mennesker i løpet av butikkrunden. Julen gjør sånt med folk og det elsker jeg!

Da frysevarene var lagt på plass og jeg hadde byttet fra joggis til litt mer pyntet, ble jeg kjørt til banen. I andre enden av turen ventet en venninne fra ungdomsskolen. Vi har i grunnen ikke hatt så mye kontakt i årenes løp, men er begge enig om at vi kjenner hverandre likevel. Vi har begge sett frem til og gledet oss til dagens date. Den gikk over all forventning og jeg kjenner det blir litt lettere og lettere å skulle bo i en helt annen by enn jeg pleier. Starten på juleferien har vært helt fantastisk! Jeg gleder meg til fortsettelsen. ❤


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar