mandag 4. desember 2017

4. desember: Nissemarsj og juleglede

I dag har elevene mine gått i nissemarsj til eldresenteret i nærmiljøet. En god tradisjon som er helt ny for meg. Publikum nøt de overraskende konsertklare barna og vi hadde alle en fin stund. Da vi kom tilbake stod en håndfull foreldre klar med julegrøt og klementiner.



Skulle det bli mer julete enn det, måtte vi tatt en tur på Bærums verk. Så det gjorde vi. Min yngste avlegger har i dag vært min helt personlige assistent og fortjente et julehakaslepp. Det fikk hun. Da vi kom ned, bare sukket hun og måtte stå og nyte den veldige julestemningen som slår i mot deg der.


Etter besøk på Pannekakehuset og pepperkakeprodusering i heimen er alle ganske trøtte og klare for en rolig kveld. Julemusikken strømmer ut av høyt
alerne og jeg er helt sikker på det aldri har vært så høy julestemning her noen gang før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar