lørdag 2. desember 2017

2.desember: Julegaveverksted

Dagen startet med en forventningsfull bonusfrøken som bare lurte på når vi skulle dra. Hun trippet utålmodig og ville komme seg avgårde til det forlengesidenavtalte juleverkstedet.

Det varmer både hjertet og sjelen siden hun gleder seg sånn til å dra til mine venner og deres barn. Vi gledet oss alle tre og det gjør meg bare enda gladere.

Jeg hadde ikke tenkt å lage så mye julerier, men måtte prøve meg litt. Kan noen gjette hvem som overrasket meg med sine kreative og til nå helt skjulte sider?


Jeg har strikket og laget julepynt, pratet og drukket kaffe, spist rundstykker og pepperkaker. Og det viktigste av alt? Jeg har tilbrakt hele dagen med mennesker som bety masse for meg! I morgen kommer min yngste avlegger og jeg gleder meg stort. Måtte desember bli full av familie og gode venner.

Helt til slutt vil jeg bare si at jeg har fått lov å avsløre hvem som plutselig viste seg å være den mest kreative av oss i dag. Jeg vet ikke om det var meg eller han som ble mest overrasket over det. Det er i alle fall mer enn i orden for meg. Hurra for nye fine sider som stadig dukker frem!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar