onsdag 6. desember 2017

6. desember: Pynterier og sukkersjokk

Den store pepperkakepyntedagen kom like raskt som de andre dagene i desember. Jeg er aldri så veldig engasjert i denne pyntingen, så er glad den yngste avleggeren tar stort ansvar her. Det er hun som har blandet ulike glasurfarger og funnet frem alt som skulle brukes. Bonusdatteren var henrykt. Det finnes ikke noe mer stas enn en bonussøster som digger å gjøre slike ting! Jeg har brukt aller mest energi på å spise nonstop og pepperkaker full av glasur og søte dingser.

Mannen i huset har pyntet en tvangskake og jeg har brukt resten av energien på å sette sammen en pepperkakekirke. Jeg er på ingen måte er ferdig. Nå står alt til tørk. Forhåpentligvis har ikke alle vegger ramlet fra hverandre til i morgen da fortsettelsen følger.


For de som synes innleggene kan bli vel julete og idylliske, viser jeg klisset som egentlig regjerer. Vær ikke redd. Her er ingenting klart og ingenting på stell! Ha en fin  kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar