tirsdag 19. desember 2017

19. desember: Nye utfordinger

Det kan ikke stikkes under stol at min fysiske form kanskje ikke er helt på høyde med det den var. Jeg liker det dårlig.  Spesielt dårlig når jeg ligger her i sengen og ikke får gjort en eneste ting. Inkludert trening eller tur. Jeg har stirret i taket og sovet og så gjentatt prosessen igjen. Og igjen. Innimellom der har jeg tenkt. Det gjør jeg innimellom. Bare sånn at dere vet det.

Jeg har tenkt på det så masse i det siste at jeg har fortalt til flere at jeg har gjort nettopp det. Jeg har tenkt på det så masse at jeg nå har bestemt meg. Jeg kjører en ny Svenssonkampanje på facebook med nye treningsmål. Etter året uten så mye aktivitet satser jeg på at blir på ca 150 økter i løpet av 2018.


Da utfordringen om påmelding til Oslos bratteste kom, var mulighetene få. Jeg er herved påmeldt og har sikret meg i alle fall en av de 150 øktene neste år. Hvis du lurer på hva Oslos bratteste er, kan du ta en titt på denne videoen her, der Thomas Numme måtte løpe:

http://www.tv2.no/v/1073968/

Sånt kan man også bruke førjulstiden til. Da kan jeg med litt mer god samvittighet fråtse frem til 1 januar. Har dere noen forsett dere planlegger?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar